Офіс-менеджер. Базовий курс. Свідоцтво держ.зразка

Идет набор на курс!
Продолжительность обучения
3 місяці
Стоимость курса
12 000.00 грн
Стоимость обучения за месяц
4000.00 грн

Навчання на курсах офіс-менеджера у Запоріжжі проводиться у Центрі професійної освіти та консалтингу.

Навчальний центр пропонує сучасний курс, який дозволить вам стати висококласним помічником керівника в компанії будь-якого масштабу.

Програма курсу «Офіс-менеджер»:

Частина 1

1. Сучасні вимоги до професії офіс-менеджера

  • Класифікація офісних працівників
  • Портрет професіонала (ідеального помічника керівника)

2. Поняття діловодства сучасного офісу

  • Які є нормативно-правові акти, які регламентують ведення діловодства у компанії
  • Основні функції та поняття документального забезпечення
  • Вимоги до розташування реквізитів документів та їх змісту
  • Базові вимоги до оформлення бланків документів
  • Правила узгодження та затвердження документів
  • Оформлення копій документів та оформлення додатків до документів

3. Основні правила складання службових документів

  • Порядок реєстрації службових документів та форми реєстрації. Службові позначки на документах та рядки їх виконання
  • Поняття організаційних документів (статути, положення та інструкції)
  • Види договорів та їх оформлення
  • Поняття ділових листів, службові телеграми та телефонограми, довідки, доповідні записки

4. Поняття номенклатури справ та подальшої передачі справ до архіву

  • Поняття нормування номенклатури справ
  • Оформлення та нормування справ
  • Підготовка справ для архівного зберігання
  • Правила передачі справ до архіву та термінів зберігання документів

5. Порядок оформлення документації з особового складу

  • Поняття первинної кадрової документації: практика складання та шаблони
  • Наказ як головний розпорядчий документ
  • Накази із загальних питань, основної діяльності, кадрові та їх відмінність
  • Особливості складання та оформлення наказів. Поняття кадрового наказу: побудова, юридичний фундамент та робота з кадровим наказом. Правила реєстрації наказів
  • Порядок оформлення документації у кадровій роботі:
  • Поняття посадових інструкцій;
  • поняття внутрішнього трудового розпорядку;
  • Посадові та технологічні інструкції;
  • Положення про кадрову службу.

Частина 2

1. Основне поняття документа

  • Різновиди документації
  • Реквізити як базова складова документів, бланки документів
  • Практичне заняття: бланки кутового та поздовжнього розміщення

2. Організовуємо роботу з документами

  • Базові основи документообігу формуємо необхідні документи для організації робочого місця
  • Практичне заняття: форми журналів реєстрації вихідної, вхідної та внутрішньої документації

3. Вивчення основних груп організаційно-розпорядчих документів

  • Поняття організаційних документів – детальний розгляд їх реквізитів (статут, становище, штатний розпис, інструкція)
  • Поняття розпорядчих документів (наказ, розпорядження, вказівка, рішення)
  • Виготовляємо зразки наказів, статуту та штатний розклад

4. Інформаційні документи та їх різновиди

  • Особливості оформлення протоколу
  • Вихідні та вхідні листи, довідки, зведення, службові записки
  • Виготовляємо акт як різновид інформаційних документів

5. Документи з господарської діяльності

  • Види договорів та основи ведення господарської діяльності
  • Складаємо контракт, акт виконаних робіт

6. Кадрові документи

  • Основи ведення особових справ, порядок роботи з основними документами, що необхідні при вступі на роботу
  • Складаємо резюме та супровідний лист
  • Практичне заняття: готуємо особисті дані для складання резюме

Частина 3

1. Поняття культури письмової та усної у діловому спілкуванні

  • Основа ділового спілкування з працівниками компанії
  • Проведення усних переговорів
  • Як правильно вести телефонні переговори
  • Базові основи складання ділових листів
  • Основи листування
  • Як створити кореспонденцію з проблемних ситуацій

2. Основи ділового спілкування та ділового етикету

  • Основи ділової поведінки
  • Норми ділового етикету у бізнесі
  • Поняття корпоративного стилю та з чого він складається. Замовлення та оформлення конвертів, візитних карток, запрошень, вивісок та покажчиків
  • Як правильно організувати прийом ділових партнерів: правила частування та представницькі витрати
  • Презентації: організація фуршету, оренда приміщення, презентаційні матеріали та підготовка ділових подарунків.
  • Основи офіційного ділового протоколу та мовний етикет
  • Основи психологічного ділового спілкування
  • Як блискуче виступити перед публікою? Основи ораторського мистецтва.
  • Самостійне керування емоційною напругою. Впевнена та агресивна поведінка.
  • Базові аспекти вербальної та невербальної поведінки

3. Поняття організація праці

  • Самореалізація та організація робочого часу
  • Розміщення пріоритетів та цілей
  • Модель та організація робочого місця
  • Концепція паспорта робочого місця

4. Поняття психологічного настрою та саморегуляції

  • Базові поняття конфліктології
  • Як технологічно керувати конфліктом
  • Які виникають реакції у стресі
  • Конструктивні та не конструктивні методи реагування на критику
  • Як створити позитивну психологічну атмосферу у колективі

Записатися на проходження курсу

Формат обучения
Оффлайн
Продолжительность обучения
3 місяці
Занятий в неделю
2 заняття
Длительность одного занятия
2-3 години
Общее количество часов обучения
32
Помощь с трудоустройством
Нет

Сертификат

свідоцтво та сертифікат

Організатор

м. Запоріжжя, вул. Жуковського 57, (зуп. Пл.Університетська)