Курси Інтернет маркетингу. Курси SEO. Курси веб-маркетингу

При оплаті за весь курс – знижка 10%

Идет набор на курс!
Продолжительность обучения
11 занять - 44 ак.годин
Стоимость курса
6 700.00 грн

44 ак. годин (11 занять по 4 ак. години, 1 ак. година = 45 хв). Тривалість: від 1,5 до 2 місяців. 2-3 рази на тиждень (на вибір). Можна підлаштувати під власний графік роботи.

Час навчання у групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання  (очно або онлайн) для фізосіб 

  • 6 700 грн. (передоплата)

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн на платформі ZOOM, за бажанням.

Аудиторія курсу Інтернет-маркетинг складається з:

  • 20% слухачів, котрі хочуть стати інтернет-маркетологами;
  • 20% слухачів, які працюють маркетологами та цікавляться просуванням в інтернет;
  • 50% слухачів, які мають свої сайти та інтернет-магазини та хочуть успішно їх просувати.

В Інтернеті дуже багато сайтів, але не всі з них цікаві для відвідувачів і приносять прибуток власникам. Щоб не загубитися в просторах мережі Інтернет, необхідно опанувати майстерність інтернет-маркетингу та пошукову оптимізацію.

Навчальний центр «Анастасія» пропонує курси інтернет-маркетингу (включно з SEO), курси інтернет-реклами з технологій Google AdWords, веб-аналітику (Google Analytics). Курси пошукової оптимізації допоможуть швидко окупити кошти, що дуже важливо для бізнесу. Навчання веб-маркетингу та SEO проводять викладачі-практики.

Цей курс буде корисним усім, хто шукає курси пошукової оптимізації, курси SEO, курси просування сайтів, курси розкрутки сайтів, усім, хто хоче впевнено та ефективно просувати свій сайт в інтернет. Після закінчення навчання видається диплом. Необхідна підготовка – вміння користуватися комп'ютером.

 Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Оптимізувати сайт та його сторінки для Google;
  • Враховувати фактори ранжирування під час розробки сайту;
  • опрацьовувати контент сайту для релевантності за пошуковими запитами;
  • Керувати індексацією сайту та задавати для цього правила;
  • Проробляти не тільки технічні, а й маркетингові складові успішного просування сайту в пошукових системах.
  • Створювати та налаштовувати рекламні кампанії AdWords, створювати ефективні текстові, графічні, адаптивні та спеціалізовані рекламні оголошення, добирати необхідні ключові слова;
  • Керувати ставками в ручному режимі, а також за допомогою автоматичних і конверсійних стратегій, будувати звіти щодо рекламних кампаній, оптимізувати рекламні кампанії.
  • Виконувати базові налаштування облікових записів Google Analytics, будувати план аналітики, визначати основні параметри та показники аналізу;
  • Вміло використовувати розсилки у своєму виді діяльності, збирати передплатну базу клієнтів, сегментувати базу;
  • Складати тексти для розсилок, вибирати оптимальний сервіс для email-розсилок, налаштовувати, створювати, надсилати та аналізувати розсилки у сервісі MailChimp.
  • Розуміти принципи маркетингу у соціальних медіа;
  • Створювати кейси для просування соціальних медіа, залучати цільову аудиторію, розуміти принципи оптимізації сайтів для соціальних медіа;
  • Розуміти алгоритми соціальних мереж та впливати на просування, підвищувати ефективність роботи з існуючою цільовою аудиторією.
  • Писати продають тексти різних видів, проводити неймінг, адекватний продукту та цільовій аудиторії, створювати ефективні слогани;
  • Розробляти дієві унікальні торгові пропозиції (УТП), складати грамотні та «працюючі» комерційні пропозиції;
  • Складати електронні листи з елементами, що «продають», створювати новини та прес-релізи;
  • Складати інтернет-тексти різних форматів, правильно застосовувати «ключі» для написання SEO-текстів, писати тексти, які «подобаються» пошуковим машинам, розбиратися в термінології SEO-просування, оптимізувати сайт за допомогою верстки та HTML-тегів, перевіряти та аналізувати ефективність свого тексту.

До програми входять такі дисципліни:

 

  • Google Реклама. Ефективна реклама в Інтернеті (1)
  • Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
  • Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів
  • Просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама
  • Копірайтинг
  • Тайм-менеджмент

Записатися на проходження курсу

Формат обучения
Онлайн
Продолжительность обучения
11 занять - 44 ак.годин
Длительность одного занятия
4 ак. години
Общее количество часов обучения
44
Помощь с трудоустройством
Нет

Сертификат

Диплом

Організатор

м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4