Програмування у Minecraft для дітей 8-12 років. Онлайн курс

Идет набор на курс!
Продолжительность обучения
13 місяців - 104 заняття
Стоимость обучения за месяц
3033.00 грн

На курсі ти у ігровій формі опануєш основи програмування: цикли, змінні та алгоритми, а також навчишся мислити як програміст, створюючи власні світи та об'єкти за допомогою коду.

Курс Minecraft формує міцну базу для подальшого розвитку в програмуванні та реалізації власних ідей! Ми покажемо, що навчання може бути веселим та захоплюючим!

  • Групи до 17 осіб
  • Викладач приділяє час кожному студенту
  • Викладачі-практики з топових IT-компаній
  • Можливість навчання через LMS та мобільний застосунок

Minecraft — від блоків до коду!

  • Опануй основи програмування: цикли, умови, змінні та функції
  • Розвинь креативність, вміння генерувати нові ідеї та мислити поза шаблонами
  • Навчись сприймати та вирішувати помилки
  • Опануй алгоритмічне та логічне мислення
  • Навчись планувати та реалізувати проєкти

Навчайся сучасно

  • Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.
  • Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.
  • Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.
  • Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.

Записатися на проходження курсу

Формат обучения
Онлайн
Продолжительность обучения
13 місяців - 104 заняття
Длительность одного занятия
90 хвилин
Общее количество часов обучения
156
Пробное занятие
бесплатно
Помощь с трудоустройством
Нет

Сертификат

Сертифікат

Программа курса

Вступ до Minecraft Education та основи MakeCode

  • Вступ до Minecraft Education
  • Основи MakeCode
  • ​Створення блокових конструкцій
  • Проєкт "Мій перший будинок"

Агент та автоматизація дій

  • Знайомство з можливостями агента.
  • Програмування руху агента
  • Програмування простих послідовностей дій
  • Проєкт "Автоматичний город"

Логічні оператори та умовні блоки

  • Основи умовних операторів
  • Впровадження логіки в алгоритми. Складні логічні оператори
  • Створення міні гри "Вгадай число"
  • Проєкт "Інтерактивний лабіринт"

Робота з редстоуном та механізмами

  • Основи редстоуна
  • Редстоун-сигнали та активація механізмів
  • Програмування автоматизованих редстоун-механізмів
  • Проєкт "Міст, що рухається"

Цикли та масиви

  • Вступ до циклів
  • Робота з while-циклами
  • Масиви та їх використання
  • Комбінація циклів та масивів
  • Проєкт "Захисна стіна"

Координати та напрямки світу

  • Основи координатної системи Minecraft
  • Відносні і абсолютні координати
  • Обчислення кутів і побудова кіл:
  • Проєкт "Координатний лабіринт"

Командні блоки та NPS

  • Введення в командні блоки
  • Використання командних блоків для побудови структур та повторення дій
  • Введення в роботу з NPC
  • Інтеграція командних блоків і NPC для сценаріїв
  • Проєкт "Пригодницький квест"

Основи JavaScript

  • Знайомство із JavaScript
  • Функції у JavaScript: створення та виклик функцій
  • Використання логічних операторів
  • Проєкт "Автозбір ресурсів"

Створення складних структур та функцій у JavaScript

  • Масиви та об'єкти у JavaScript
  • Робота з вкладеними циклами
  • Створення багатоповерхових будівель
  • Оптимізація коду для великих проєктів
  • Динамічне програмування
  • Проєкт "Хмарочос"

Проєкти на базі реальних екосистем

  • Створення природних середовищ
  • Додавання рослин і тварин
  • Відтворення кліматичних умов
  • Автоматизація функцій екосистеми
  • Проєкт "Екосистема"

Мультиплеєрні можливості та ефективна командна робота

  • Тімбілдінг та планування 
  • Побудова спільних об’єктів
  • Командна побудова захисних споруд
  • Проєкт "Середньовічне селище"

Створення ігрових механік

  • Основи ігрових механік у Minecraft
  • Створення системи очок за допомогою командних блоків
  • Рівні складності та система прогресу
  • Створення пасток і перешкод
  • Використання NPC для завдань і нагород
  • Редстоун-системи для таймерів та часових обмежень
  • Проєкт "Ігровий рівень"

Пригадати все

  • Логічних оператори та цикли
  • Математичні обчислення і координати
  • Командні блоки та редстоун системи
  • Комбінування механік і створення сценаріїв
  • Міні - проєкт "Пригадаємо та відтворимо"

Фінальний командний проєкт — "Місто майбутнього"

  • Вступ до проєкту та розподіл обов’язків
  • Проєктування та побудова основних об'єктів міста
  • Інтерактивні NPC та завдання для гравців
  • Створення ігрових механік
  • Презентація проєкту