Идет набор на курс!
Продолжительность обучения
13 місяців - 104 заняття
Стоимость обучения за месяц
3033.00 грн
Ця програма створена для тих, хто захоплюється іграми та мріє не лише грати, але й створювати власні!
Під час курсу ти опануєш програмування мовою Lua, зрозумієш, як працюють ігрові механіки, і навчишся створювати власні сценарії для ігор!
- Групи до 17 осіб
- Викладач приділяє час кожному студенту
- Викладачі-практики з топових IT-компаній
- Можливість навчання через LMS та мобільний застосунок
Створювати власні ігри набагато цікавіше, ніж просто грати в них!
- Опануй основи 3D моделювання в Roblox Studio
- Створюй карти і налаштовуй середовища
- Розробляй інтерактивні ігрові механіки
- Навчись працювати з анімаціями та фізикою об'єктів
- Розробляй та реалізуй ігрові сценарії
- Дізнайся основи мови програмування Lua
- Оптимізуй власні ігри для покращення продуктивності
- Плануй та створюй власні проєкти
- Розвивай критичне мислення
Навчайся сучасно
- Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а відеозапис зберігається в особистому кабінеті.
- Домашні завдання у будь-який зручний час відправляються через особистий кабінет на перевірку викладачеві.
- Викладач дає зворотній зв'язок з розбором помилок у домашньому завданні.
- Ви опрацьовуєте помилки і закріплюєте пройдений матеріал.
Записатися на проходження курсу
Формат обучения
Онлайн
Продолжительность обучения
13 місяців - 104 заняття
Длительность одного занятия
90 хвилин
Общее количество часов обучения
156
Пробное занятие
бесплатно
Помощь с трудоустройством
Нет
Сертификат
Сертифікат
Організатор
Программа курса
Obby
- Інтерфейс програми
- Базові інструменти керування об’єктами. Реалізація системи check point
- Підготовка та публікація гри
Building
- Інструменти моделювання
- Групування об’єктів та застосування текстур
- Моделювання обʼєктів різної складності
Mapping
- Генерація та редагування ландшафту. Застосування графічних ефектів
- Ефекти, звуки та плагіни
Intro lua
- Загальна концепція програмування
- Створення скриптів, функції print та wait, змінні
- Адреса до об’єктів та зміна їх властивостей
Rain of coins
- Визначення функцій, параметри функції
- Умовні оператори if-else та цикл while
- Таблиця лідерів та інші показники гравця
Tower of hell
- Цикл repeat until та система таймерів у грі
- Система пасток різного рівня складності
- Створення власного інтерфейсу
Platform survivalist
- Цикл for та його особливості
- Масиви та їх структура
- Tween анімація графічних елементів
Quest game
- Цикл repeat until та керування камерою
- Робота з масивами, реалізація задачника
- Створення NPC та плагін items
- Побудова системи діалогів та їх обробка
- Система підказок та телепортація гравця
- Створення міні-ігор з різним сюжетом
Miner
- Створення власних tool, їх апгрейд, інвентар гравця
- Анімація та плагін moon animation
- Генерація, видобуток та перероблення ресурсів
- Створення інтерфейсу Shop, його функціонал
- Створення конвеєрів, механіка їх роботи
- Хмарне збереження даних гравця, завантаження даних у гру
House Tycoon
- Поетапне будування будівель
- Словники та їх структура
- Створення власних інтерфейсів в Bilboard
- Підключення системи промокодів та нагород
- Монетизація та підключення Gamepass
- Створення складних анімацій для об’єктів
Final project
- Планування, реалізація, публікація та презентація власного проєкту