Проектування ігор: від Концепту до Релізу. Онлайн курс

Акция

При оплаті курсу одним платежем

Идет набор на курс!
Продолжительность обучения
20 занять
Стоимость курса
10 350.00 грн

Цей курс з гейм-дизайну — твій квиток у світ глибокого розуміння створення ігор. Відкрий для себе суть, інструментарій та виклики професії гейм-дизайнера.

Дізнайся, які якості роблять тебе не лише дизайнером, але й майстром своєї справи.
Протягом курсу ми розроблятимемо концепт-документ, який має потенціал перетворитися на захоплюючий мобільний чи ПК проєкт. Ми доторкнемося до ігрових рушіїв лише поверхнево, але акцент буде на документації: від першого пітч-документу до деталізованого концепту.

ЦІЛІ КУРСУ:

  • Отримати глибоке розуміння основ гейм-дизайну, включаючи роль гейм-дизайнера, важливі інструменти та переваги та складнощі професії.
  • Навчитись спілкуванню та взаємодії з різними членами команди розробників, що є важливим для ефективного гейм-дизайну.
  • Навчитись розробляти стратегії монетизації для ігор, а також зрозуміти основи створення ігрового світу та розробки персонажів.
  • Отримати практичні навички у дизайні рівнів та розуміння різних типів ігрових механік, їх ролі у створенні геймплею та їх використанні в цифрових проектах.
  • Дізнатись про інді-гейм-дизайн, включаючи реальні історії успіху, проблеми, з якими зіштовхуються інді-розробники, та важливість балансування в іграх. Навчатись створювати ефективні концептуальні документи для презентації своїх проєктів.

Записатися на проходження курсу

Формат обучения
Онлайн
Продолжительность обучения
20 занять
Занятий в неделю
2
Общее количество часов обучения
20
Помощь с трудоустройством
Нет

Сертификат

Сертифікат

Організатор

Программа курса

Вступ

  • Поняття гейм-дизайну
  • Обов'язки та інструменти гейм-дизайнера
  • Важливі аспекти професії гейм-дизайнера, включаючи її переваги та складнощі
  • Практичне завдання з визначення особистих якостей, що можуть бути корисними в гейм-дизайні

Робота в команді розробників

  • Основні професії у сфері гейм-дизайну
  • Стратегії спілкування та взаємодії з різними учасниками команди розробників
  • Практичні завдання з проведення співбесіди на роль гейм-дизайнера

Монетизація в іграх

  • Різні моделі монетизації в іграх
  • Історичний перегляд тенденцій монетизації в іграх
  • Аналіз впливу піратства на гейм-індустрію
  • Стратегії монетизації в контексті free-to-play ігор

Створення ігрового світу

  • Поняття та різновиди сеттінгів в іграх
  • Аспекти створення власного ігрового світу

Розробка персонажів

  • Важливі аспекти розробки персонажів в контексті геймплею та сюжету
  • Створення цікавих та незабутніх героїв

Створення туторіалів

  • Як створити ефективний туторіал, щоб не втомлювати гравця
  • Переваги та недоліки різних типів туторіалів

Дизайн рівнів

  • Основні принципи дизайну рівнів
  • Мета дизайну рівнів та його роль у сюжеті та управлінні гравцем

Самостійна розробка ігор (Indie)

  • Реальні історії успіху
  • Проблеми, з якими зіштовхуються інді-розробники

Етапи розробки проєкту

  • Фази передпродакшну, продакшну і постпродакшну
  • Завдання гейм-дизайнера на кожному з етапів
  • Переборювання частої проблеми недостатнього часу на передпродакшн

Визначення та класифікація ігрової механіки

  • Загальне визначення і історія появи ігрової механіки
  • Класифікація і типизація ігрових механік за жанрами
  • Еволюція ігрових механік

Ігрові механіки в створенні геймплею

  • Огляд різних типів ігрових механік
  • Історія розвитку ігор
  • Типологія ігрових механік різних жанрів

Використання прикладних механік в цифрових проєктах

  • Гейміфікація процесу навчання

Теорія балансування в іграх

  • Важливість балансу в комп'ютерних іграх
  • Методики досягнення балансу
  • Практика балансування власної гри

Гра в уяві: психологія і біохімія гри

  • Еволюція і біохімія процесу гри
  • Стереотипні механіки, за які гравці готові платити

Незалежний гейм-дизайн

  • Огляд ігрового ринку та основних платформ

Створення концептуального документа

  • Навчання висвітленню та поясненню ідеї гри
  • Методи для швидкої презентації проекту без непотрібних деталей