Викладач - Ольга Пестрецова-Блоцька - кандидат економічних наук, доцент
Ключова сфера роботи: фінансовий менеджмент, фінансовий аналіз, економіка підприємств, логістика, економічна мотивація, економічна психологія, економічний менеджмент.
Сфера роботи: сертифікований бізнес - тренер, консультант. Директор консалтингової компанії «Центр бізнес-технологій ТОТ».
З 1991 року працює в консалтингу. 2000-2001 рр. - співпраця з консалтинговою компанією «Артур Андерсен». Щорічно проводить понад 100 бізнес-тренінгів та семінарів, здійснює консалтингові проєкти для підприємств України та СНД.
З 2015 року - консультант Європейського банку реконструкції та розвитку з організаційного та стратегічного розвитку малого та середнього бізнесу.
Кому: всім HR-професіоналам, які бажають підвищити рівень знань з фінансів і економіки для більш ефективного виконання функцій HR-бізнес-партнерства та співпраці із внутрішніми клієнтами, а також працівникам фінансово-економічних департаментів для глибшого розуміння суті процесів і показників, відображених у HR-бюджетах
Ціль бізнес-тренінгу: вивчити основи корпоративних фінансів, щоб розкрити взаємозв’язок фінансових показників і стратегії компанії з функцією управління персоналом, включаючи процеси HR-бюджетування і прийняття управлінських рішень
Після проходження тренінгу ви навчитесь:
- розбиратись у суті основних економічних понять, такі як EBITDA, грошовий потік тощо, необхідних HR-менеджерам для розуміння ефективності діяльності компанії
- розуміти основні фінансові звіти, виділяти ключову інформацію та робити висновки щодо результативності й ефективності підприємства
- розуміти ключові драйвери прибутковості та ефективності, їх взаємозв’язок із показниками по персоналу та системою оплати праці
- визначати способи, як HR-підрозділ може позитивно впливати на діяльність компанії
- ухвалювати кращі управлінські рішення, виходячи з фінансового впливу ваших дій
- ефективно організувати систему бюджетування усіх елементів функції управління персоналом на вашому підприємстві
- аргументовано захищати HR-бюджети перед бюджетним комітетом і акціонерами
Записатися на проходження курсу
Сертификат
Організатор
Программа курса
1. Основні економічні поняття у житті менеджера з персоналу
- Фінансова модель компанії
- Аналіз і контроль виконання бюджету HR
- Бюджетний контроль, розподіл відповідальності
- Управління на основі відхилень
- Гнучкий бюджет і факторний аналіз
2. Обґрунтування фінансування при прийнятті управлінських рішень
- Підготовка зведеного бюджету HR-департаменту
- Захист бюджетів перед бюджетним комітетом і акціонерами
- Взаємозв’язок стратегії фірми та стратегії HR
- Особливості доопрацювання бюджету: заповнення форм з урахуванням зауважень і лімітів
3. Бюджет HR-підрозділу
- Основні розділи бюджету HR-підрозділу
- Складання бюджетів:
- чисельності персоналу – бюджети підбору й адаптації
- розвитку та навчання
- оцінки й атестації
- оплати праці, винагород, матеріального стимулювання
- корпоративних заходів
- управлінських витрат HR-підрозділу
- Зовнішні показники планування витрат HR-підрозділу
- бенчмаркінг нормативів щодо персоналу
- моніторинг ринку послуг
- Бюджетна матриця, взаємозв’язок бюджету HR та інших відділів і департаментів
- Департамент з персоналу (HR-підрозділ) як центр фінансової відповідальності
4. Основні показники, які впливають на формування HR-бюджету
- Методики формування бюджетів
- Поділ витрат HR-функції на змінні та постійні
- Внутрішні показники планування витрат HR-підрозділу:
- облік результатів оцінки та атестації персоналу
- облік результатів попереднього навчання
- облік результатів вимірювання мотивації
- аналіз статистики на основі KPI
- нормативи основних показників щодо персоналу
- Показники ефективності інвестицій і витрат на людський капітал
5. Можливі показники оцінки діяльності компанії, їх використання в управлінні персоналом
- Методи проведення фінансового аналізу
- Використання результатів фінансового аналізу в управлінні:
- оборотним капіталом підприємства
- дебіторською та кредиторською заборгованістю
- основними фондами
- прибутком компанії
- Організаційна та фінансова структури підприємства
- Системи обліку в організації. Бухгалтерський, податковий і управлінський облік
- Балансовий звіт
- структура активів і пасивів компанії
- облік операцій
- рахунки, їх особливості
- Звіт про прибутки і збитки:
- визначення прибутку: валовий, операційний, до сплати відсотків і податків (EBIT / EBITDA), чистий прибуток (EAT)
- види витрат і їх розподіл
- Звіт про рух грошових коштів
- принцип відповідності доходів і витрат
- відмінність між прибутком і грошовим потоком (Cash Flow)