Записуйтеся на відкритий урок, після якого Ви отримаєте безкоштовний підготовчий відеокурс з 4-х уроків!
Стань 3D художником за 23 дні та отримай запрошення на оплачувану практику.
Це буде найпродуктивніший місяць у твоєму житті. Ти навчишся створювати інтер’єри в Autodesk 3ds Max з допомогою плагіну Corona або Vray, в залежності від групи.
Курс розрахований на людей без досвіду в 3D графіку, тому в групах навчаються люди різних професій. Головне — наполеглива праця і бажання досягти успіху. Ось кого ти зустрінеш у команді.
Що на тебе чекає? Після CGI BootCamp
- Оплачувана практика. Ми готуємо 3D художників для партнерів, які працюють із міжнародними проектами. Вони запрошують випускників на практику.
- Гідна оплата праці. Наша мета - навчити спеціаліста з rate 14 $ / год.. Вже на випускному іспиті ти за 7 годин виконаєш стандартне завдання вартістю 100 $.
- Готове робоче місце. Після курсу ти отримаєш робоче місце у коворкінгу. З обладнанням, яке відповідає всім вимогам професійної роботи із 3D!
- Перспективна професія. CGI підкорило архітектуру, дизайн, інженерну промисловість. Є маса напрямів, у яких можна розвиватися, і ти завжди будеш затребуваний.
Зручна онлайн-система з теоретичними матеріалами
CGI BootCamp — це практика. А теорію ти переважно читаєш самостійно.
У класі протягом 8 годин ти виконуєш практичні завдання. А щоб було зручніше вчити теоретичний матеріал, ми його завантажили на нашу онлайн-платформу.
Всередині неї ти знайдеш абсолютно все — лекції, відеоуроки, домашні завдання, оцінки.
А ще її можна завантажити як мобільний додаток і вчитися з телефона або лептопа де завгодно — вдома, у транспорті, в черзі за круасанами, у кафе або улюбленому парку.
Немає нічого простішого. Для цього ми зібрали все, що потрібно для навчання, в єдину LMS систему.
Чому навчання проходить оффлайн?
На ринку є багато онлайн курсів. Звичайно, вдома займатися комфортно — з чаєм, котиком і Netflix. Але до Junior level за 23 дні так не дійти. В живих заняттях є як мінімум 4 переваги, які не можна перевести в онлайн.
- Не кожний ПК може працювати з 3D графікою, а необхідна техніка коштує від $1300. Тому студенти bootcamp займаються в обладнаних класах.
- Палаючі очі поруч і здорова конкуренція — ракетне паливо для навчання. На заняттях ти будеш бачити свої результати і зможеш порівняти їх з балами інших. А ще ти в будь-який момент можеш запитати поради у інших і допомагати сам.
- У класі не вийде відволікатися на Netflix: кожне завдання потрібно виконати в дедлайн. І завдяки цьому всього за 23 дні ти отримуєш нову професію!
- Процес модерує ментор - 3D художник, який теж колись пройшов bootcamp. Він буде перевіряти завдання і відповідати на твої питання.
Чому CGI BootCamp зробить тебе конкурентоспроможним?
Навчання найактуальніших програм та прийомів. Ти вивчиш останні версії програмного забезпечення, з якими ми працюємо:
- 3ds Max
- V-Ray Next 4.3
- Floorgenerator 2.1
- Multitexture 2.04
- Multiscatter 1.091
Ти не повіриш, яка є різниця між версіями V-Ray!. Використання нових матеріалів. У CGI BootCamp ти отримуєш унікальний Workbook, заснований на новітніх методичних матеріалах про 3ds Max: вони вийшли у США лише у березні 2021 року. Ми доставили тобі його літаком, чесно
Що ти дізнаєшся на відкритому уроці
Відкритий урок — це зустріч у CGI School, на якій ти познайомишся з професією 3D художника, студентами минулих випусків, побачиш їх роботи та отримаєш відповіді на такі питання:
- Як зрозуміти — CGI чи фото
- Які кар'єрні перспективи в 3D художника
- CGI, IT, Web Design — як вибрати
- У чому різниця між кар'єрою 3D моделлера і 3D візуалізатора
- Як навчитися 3D дизайну за 23 дні у CGI Bootcamp
- Скільки заробляють відразу після випуску з CGI Bootcamp
- Що на тебе чекає після Bootcamp
Записатися на проходження курсу
Сертификат
Організатор
Программа курса
Етап 1 - Моделювання
- День 1 – Створення та редагування примітивів.
- День 2 – Робота з групами й шарами. Виділення об’єктів.
- День 3 – Трансформація об’єктів. Робота з пайвотами й прив’язками.
- День 4 – Копіювання об’єктів. Робота з масивами.
- День 5 – Основи полігонального моделювання. Стек модифікаторів.
- День 6 – Створення та редагування сплайнів.
- День 7 – Робота з модифікаторами геометрії.
- День 8 – Полігональне моделювання. Робота з Edit Poly.
- День 9 – Полігональне моделювання. Робота з Edit Poly, ProBoolean.
- День 10 – Проміжний іспит.
Етап 2 - Текстурування
- День 11 – Основи роботи з матеріалами. (Відеоурок)
- День 12 – Робота з картами матеріалів. (+ Відеоурок)
- День 13 – Робота з процедурними картами. (Відеоурок)
- День 14 – Створення складних матеріалів. (+ Відеоурок)
- День 15 – Текстурування об’єктів за допомогою модифікаторів UVWMap, Unwrap UVW. (+ Відеоурок)
Етап 3 - Блок налаштувань освітлення
- День 16 – Створення та налаштування камер. (+ Відеоурок)
- День 17 – Основи роботи з джерелами світла. (Відеоурок)
- День 18 – Постановка денної та змішаної систем освітлення. (Відеоурок)
- День 19 – Постановка вечірньої та штучної систем освітлення. (Відеоурок)
- День 20 – Настройка параметрів V-ray. Batch Render. (+ Відеоурок)
- День 21 – Робота з проблемними сценами. (Відеоурок)
- День 22 – Постобробка зображення засобами PS. Render Elements. (Відеоурок)
- День 23 – Іспит.