БРОНЮВАННЯ & КРИТИЧНІСТЬ - важливі зміни!
Нова критичність 2026! Час готувати та подавати пакет документів..
ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК - 2026! Організація. Ведення. Списки. Додатки 2,5,6.
Облікові документи, ВОД. Листування з ТЦК (повідомлення, розпорядження...).
ПЕРЕВІРКИ ТЦК (Держпраці, ДПС ?) у 2025 році.
Як пройти перевірку. Види. ТОП-10 документів. ТОП-20 питань перевірки. Помилки.
ЯК ЗАБРОНЮВАТИ, ОТРИМАТИ КРИТИЧНИЙ СТАТУС, ОФОРМИТИ ВІДСТРОЧКУ.
• Бронювання в ДІЇ. Відмови та Анулювання бронювання.
• Помилки в Списках. Зміни у чисельності для квоти. Квота та як її збільшити. Зменшення кількості.
• Критичний статус 2026. Ідеальний пакет документів. Як підтвердити/отримати? Вимоги та умови.
• Моніторинг Критичності та Бронювання. Анулювання критичності.
• Військовий облік (ВО). Ідеальний військовий облік. Неналежне ведення ВО - втрата критичності.
• Перевірки ТЦК в 2025. ТОП-10 документів. ТОП-20 питань. АКТ ПЕРЕВІРКИ на прикладі.
• Штрафи за порушення. Як вони накладаються. Найпоширеніші помилки. Які документи підготувати.
Нове! Листи від ТЦК про неухильне дотримання військового обліку та
перелік документів для надання у разі наявності критичного статусу!
ДОПОВІДАЧ ТА КОНСУЛЬТАНТ:
Мойсеєнко Тетяна
- Незалежний консультант з оподаткування, кадрового та військового обліку.
- Фахівець з трудового права та оплати праці.
- Автор численних статей з питань оплати праці та трудового законодавства.
- Понад 15 років досвіду авторських семінарів-практикумів.
Участь у вебінарі on-line:
- 3-4 години навчання та консультацій.
- Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
- Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
- Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
- ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
- ВІДЕОЗАПИС. Доступ для перегляду вебінару на 5-7 днів.
Вебінар on-line:
- 5 години навчання та консультацій.
- Відповіді на запитання, що Вас цікавлять (в т.ч. індивідуальні).
- Інтерактивна участь. Можливість поставити запитання в чаті.
- Відео-спілкування (за наявності у Вас мікрофона та камери).
- ДОБІРКИ МАТЕРІАЛІВ (презентації та нормативні документи).
- ЗАПИС ВІДЕО. Доступ для перегляду вебінару на 7 днів.
Переваги вебінару:
- Економія часу та коштів на дорогу, проживання, харчування.
- Відповіді на питання без відриву від роботи.
- Можна отримати інформацію в зручному місці без поспіху.
- Презентації, документи та матеріали доступні для завантаження.
Варіанти проходження навчання:
|
Рахунок без ПДВ: Вебінар on-line: 2950 грн. (без ПДВ). |
Рахунок з ПДВ: Вебінар on-line: 3240 грн. (в т.ч. ПДВ 540 грн. 00 коп.). |
Записатися на проходження курсу
Сертификат
Організатор
Программа курса
Розділ І. НОВІ КРИТЕРІЇ НА КРИТИЧНІСТЬ у вересні від міністерств та адміністрацій.
1. Зміни Нових критеріїв від міністерств та адміністрацій:
- Оновлені критерії від Мінекономіки - Наказ №471.
- Чи всім вдасться пройти підтвердження критичності за новими критеріями.
2. Кому і коли подавати документи на підтвердження критичності.
Розділ ІІ. НОВА КРИТИЧНІСТЬ - 2026.
Час готувати та подавати пакет документів до міністерств та адміністрацій
на підтвердження критичності на 2026 рік!
3. Для тих, у кого критичність діє до грудня 2025:
- Що врахувати для підготовки та подання документів у жовтні-грудні.
- Чи можна змінювати міністерства?
4. Для тих, у кого критичність діє до січня-лютого 2026.
- Що врахувати для підготовки та подання документів у грудні 2025 та січні 2026.
- Чи можна змінювати міністерства?
5. Збираємо пакет документів для підтвердження / отримання критичності:
- Ідеальний і повний перелік докуметів!
Розділ ІІІ. 21.617,50 грн. - нова величина з 1 січня 2026 для бронювання та критичності.
6. Правила розрахунку зарплати 21.617,50 грн. - для заброньованих з 1 січня:
- Які виплати включаються до зарплати.
- Лікарняні + зарплата = 21.617,50 грн.
7. Правила розрахунку середньої зарплати 21617,% грн. - для отримання критичності з 1 січня.
8. Зарплата + лікарняні + відпускні для заброньованих: правила дотримання.
Лікарняні - це зарплата ! Офіційна позиція ПФУ!
Розділ ІV. Е-КАБІНЕТ підприємства для ведення військового обліку:
9. Чим передбачено та Коли переходимо на новий електронний облік (у грудні чи січні?).
10. Що з веденням паперового військового обліку у 2026?
Розділ V. БРОНЮВАННЯ & АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ.
11. Розрахунок кількості військовозобов’язаних (для квоти 50% з метою бронювання) в ДІЯ та в реалії:
- Зміни до пункту 12 Порядку бронювання: мобілізовані після 18.05.2024
- Заброньовані за іншими підприємствами - більше не враховуються в чисельність на квоту для бронювання.
- Включення до середньооблікової чисельності мобілізованих.
Держстат VS Інструкція 286 та Постанова Верховного Суду. - Похибки та розбіжності в розрахунку чисельності в ДІЯ: не відображаються новоприйняті, не зникають звільнені. Практичні поради виправлення похибок.
12. Зменшення кількості військовозобов’язаних та зменшення квотних можливостей для заброньованих:
- Дії підприємства та чи потрібно і коли самостійно анулювати бронь (розбронювати)?
- Які наслідки та відповідальність, якщо бронь буде перевищувати 50% квоту.
Розділ VІ. ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК (ВО).
Звірки з ТЦК, нові списки та нові кейси у веденні військового обліку.
13. Наказ Міноборони про Скасування військових квитків.
- Чи обов'язково мати ВОД? Чи можна заповнювати списки за військовим квитком?
14. Звірки з ТЦК по новим спискам: кому потрібно звірятися, а кому ні!?
15. Нові списки на 1 січня 2026: як підготувати та затвердити.
16. ВОД, Резерв+, військовий квиток: по яким документам вести військовий облік.
- До якої дати діє старий військовий квиток
17. БАЗОВА ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА для працівників від 18 до 25 років - з 1 вересня.
18. Зміни у Порядку організації та ведення військового обліку з 31 липня:
- Оновлено Правила військового обліку (Додаток 2).
- Змінено форму Списків (Додаток 5) персонального військового обліку.
- Скасовано Додаток 6 щодо повідомлення ТЦК про призовників.
19. ЖІНКИ - як військовозобов’язані працівниці в ДІЯ:
- Що з військовим обліком? Відсутністю ВОД? Та інші кейси роботодавців.
20. Повний пакет документів для ідеального військового обліку:
- Що має підготувати підприємство?
- Яка відповідальність за відсутність таких документів.
21. Листи від ТЦК про неухильне дотримання військового обліку та перелік документів для надання у разі наявності критичного статусу.
* Неналежне ведення ВО - втрата критичності для бронювання!
Лист Мінекономіки. № 27-11/33925-07 від 02.05.2025 р.
Розділ VІІ. Практика проходження ПЕРВІРОК ТЦК в 2025 році щодо ведення військового обліку та бронювання!
22. Скільки раз може перевірити ТЦК на рік?
23. Спільні перевірки ТЦК, Дежрпраці і Податкової?
- ТЦК, Адміністрації, Держпраці, Податкова = А хто ж насправді перевіряє стан військового обліку? Розвіюємо міфи!
24. Види перевірок з ТЦК. Як дізнатися коли вас перевірить ТЦК в 2025 / 2026 році?
25. Хто, як і коли ТЦК (не) повідомлять про початок перевірки.
26. ТОП-20 питань, які перевіряє ТЦК на прикладі акту перевірки 2025 року.
27. ТОП-10 документів, які треба підготувати до перевірки ТЦК.
28. ВОД працівників: як перевіряє ТЦК та які ризики може отримати роботодавець.
29. Найпоширеніші помилки роботодавців.
30. Штрафи за порушення від 34.000 грн до 59.500 грн, які вже виписано роботодавцям.