Rhinoceros 3D. Курс освоєння Rhino

Идет набор на курс!
Продолжительность обучения
16 занять - 32 ак. години
Стоимость курса
6 500.00 грн

Rhinoceros 3d спеціалізується на NURBS-моделювання. У плагіни розроблені McNeel входять Flamingo (рейтрейс рендеринг), Penguin (нефотореалістічний рендерінг), Bongo (анімація), і Brazil (складний рендеринг).

Існує більше 100 сторонніх плагінів для Rhino. Як і в багатьох інших програмах моделювання, в Rhino є своя мова скриптів, заснований на Visual Basic, а SDK дозволяє читати і записувати файли безпосередньо.

Зростаюча популярність Rhino заснована на його різнорідності, різноманітності функціональних можливостей софту, швидкого освоєння, відносно невеликій вартості, і можливості імпорту / експорту майже 30 різних форматів, які дозволяють використовувати Rhino як "конвертер" в робочому процесі.

Вартість:

  • Група — 6500 грн
  • Індивідуальне навчання —  14000 грн
  • Онлайн групове навчання — 6500 грн

Записатися на проходження курсу

Формат обучения
Смешанный
Продолжительность обучения
16 занять - 32 ак. години
Занятий в неделю
2-3
Длительность одного занятия
90 хвилин
Общее количество часов обучения
32
Пробное занятие
бесплатно
Помощь с трудоустройством
Нет

Сертификат

Сертификат

Організатор

м. Львів, вул. Олени Степанівни 45

Программа курса

ЗАНЯТТЯ 1: «ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІНТЕРФЕЙСОМ RHINOCEROS 3D»

  • Меню, панель інструментів, вікно з командами, історія команд
  • Керування мишкою і вікнами проєкцій
  • Робота зі слоями

ЗАНЯТТЯ 2: «СТВОРЕННЯ БАЗОВИХ ТРИВИМІРНИХ ФІГУР (BOX, CYLINDER, SPHERE, CHAMFER, FILLET)»

  • Побудова простих об`ємів (куб, циліндр, куля тощо)
  • Маніпуляції з об`ємами (дзеркальне відображення, обертання, масштабування тощо)

ЗАНЯТТЯ 3: «СТВОРЕННЯ ЛІНІЙ У ДВОВИМІРНОМУ ПРОСТОРІ»

  • Створення прямих, кривих, точок тощо.
  • Побудова елементарних геометричних фігур (кругів, багатокутників, еліпсів тощо)

ЗАНЯТТЯ 4: «РОБОТА З ТРИВИМІРНИМИ ФІГУРАМИ (КОМАНДИ BOOLEAN)»

  • Обробка об`ємів (fillet, chamfer etc.)
  • Маніпуляції з предметами за допомогою команд Boolean
  • Створення поверхонь за допомогою кривих (extrude, extrude along curve)

ЗАНЯТТЯ 5: «РОБОТА З ПОВЕРХНЯМИ»

  • Опрацювання поверхонь (blend, unroll, smash, untrim, intersection, trim, split…)

ЗАНЯТТЯ 6: «СТВОРЕННЯ СКЛАДНИХ ТВЕРДИХ ФІГУР»

  • Побудова складних об`єктів (sweep 1, 2, revolve…)

ЗАНЯТТЯ 7: «СТВОРЕННЯ СКЛАДНИХ ТВЕРДИХ ФІГУР 2»

  • Побудова складних об`єктів (surface from network curves…)
  • Редагування об`єктів за допомогою точок

ЗАНЯТТЯ 8: «ДЕФОРМАЦІЯ ТВЕРДИХ ТІЛ (BEND, FLOW ALONG CURVE)»

ЗАНЯТТЯ 9: «СТВОРЕННЯ ЛАНЦЮГІВ (POLLAR ARRAY, ARRAY ALONG CURVE)»

ЗАНЯТТЯ 10: «РОЗМІЩЕННЯ ЛІНІЙ НА ПРЕДМЕТІ (PROJECT CURVES, EXTRACT ISOCURVE, CONTOUR)»

  • Створення ліній і візерунків на предметі

ЗАНЯТТЯ 11: «РОЗМІЩЕННЯ ФІГУР НА ПРЕДМЕТІ (ARRAY ALONG CURVE ON THE SURFACE)»

  • Створення закріплень для камінь і їх інкрустація

ЗАНЯТТЯ 12: «АНАЛІЗ ОБ`ЄКТІВ (DIMENSIONS, ANALYZE DIRECTIONS, CURVATURE ANALYSIS, SHOW EDGES, VOLUME)»

ЗАНЯТТЯ 13: «СТВОРЕННЯ КРЕСЛЕНЬ (MAKE 2-D DRAWING, DIMENSIONS, TEXT, SAVE IN ILLUSTRATOR)»

ЗАНЯТТЯ 14: «ПІДГОТОВКА ОБ`ЄКТІВ ДЛЯ РЕНДЕРИНГУ»

ЗАНЯТТЯ 15: «НАЛАШТУВАННЯ ІНТЕРФЕЙСУ І ШВИДКИХ КОМАНД»

ЗАНЯТТЯ 16: «ЗАВЕРШАЛЬНА РОБОТА. ПЕРЕГЛЯД ПОПЕРЕДНІХ РОБІТ»