Маркетинг у соціальних мережах – це потужний інструмент для популяризації брендів, залучення нових клієнтів та побудови довіри з аудиторією. Саме завдяки таким платформам, як Facebook, Instagram, TikTok чи LinkedIn, бізнес може здійснювати точне таргетування реклами, аналізувати поведінку користувачів та адаптувати контент під інтереси конкретної аудиторії. Найголовніша перевага соцмереж це можливість спілкуватися з підписниками, що дозволяє формувати лояльність і швидко реагувати на відгуки.
Курс SMM:
- 42 уроки: Курс складається з 42 практичних і теоретичних уроків, які дадуть вам змогу створити SMM та контент стратегію та просувати бізнес в соцмережах.
- 14+ досвід: Досвід автора курсу в digital маркетингу з 2011 року. Це дасть вам змогу не зробити непотрібних помилок на старті та заощадити бюджет при просуванні бізнесу.
- 11+ бонусів: Бонуси і корисні матеріали дадуть змогу отримати більше знань, готові чек-листи і технічні завдання допоможуть в постановці завдань співробітникам та підрядникам.
Автор курсу Павлов Максим. Досвід в інтернет-маркетингу з 2011 року, працював сеошником, маркетологом, керівником крупного e-commerce. Засновник Onpage School, сервісу лінкбілдингу Linki.pro, агентства Onpage, та конференції DMC. З 2018 року створює та просуває власні affiliate проєкти на західні ринки (англійська, іспанська, німецька та інші мови).
Спікери курсу SMM
- Коксолана Кутинська
- Валерія Шкуропат
- Каріна Путій
- Юлія Лопуляк
Кому підійде курс
- SMM менеджерам. Навчаться створювати контент для соцмереж та налаштовувати рекламу.
- Інтернет-маркетологам. Систематизують знання з SMM та навчаться використовувати різні SMM інструменти.
- Власникам бізнесу. Заощадять бюджет на просування та лінкбілдинг та створять SMM стратегію.
Вивчаємо інструменти:
- Similarweb
- ChatGPT
- Keyword Tool
- Google Analytics
- HypeAuditor
- TrendHero
- Social Blade
- Modash
- Canva
Всього в курсі: 42 відеоуроків, приклади, ТЗ та чек-листи для впровадження маркетингової стратегії. У закритому чаті ви зможете спілкуватися та обмінюватися корисними матеріалами з іншими студентами. Куратори допоможуть виправити помилки у практичних роботах, поділяться лайфхаками та корисними матеріалами.
У onpage.school всі уроки заточені на вирішення реальних завдань. Ми не просто цікаво розповідаємо про SMM, ми показуємо як просувати мережі круто. І не важливо це клієнтська сторінка чи твоя особиста. Поділимося секретними способами генерувати круті ідеї, складати рубрикатори та контент-план. Дамо інструкції по роботі з відомими блогерами, покажемо як правильно писати ТЗ дизайнерам та копірайтерам.
Варіанти навчання
Пакет Стандарт — 3 999 грн
- Доступ до особистого кабінету
- Чек-лісти та шаблони
- Доступ до закритого Telegram-чату
- Додаткові матеріали
- Сертифікат
Пакет Розширений — 5 999 грн
- Доступ до особистого кабінету
- Чек-лісти та шаблони
- Доступ до закритого Telegram-чату
- Додаткові матеріали
- Сертифікат
- 3 індивідуальні консультації з автором курсу
По закінченню тестування по курсу та отримання сертифіката.
Записатися на проходження курсу
Сертификат
Організатор
Программа курса
Дизайн в SMM
- Введення в дизайн
- Дизайн сайтів
- Створення сайтів
- Створення прототипу
- Створення прототипу в Figma
- Створення лендінгу в Weblium
- Створення лендінгу в Sendpulse
- Створення зображень для сайту
- Створення логотипа для сайту
Ведення соцмереж
- Маркетинг в соцмережах
- SMM Стратегія
- Конкурентний аналіз в SMM
- Інструменти для SMM
- TOV
- Метрики ефективності акаунта
- Маркетинг в Instagram
- Маркетинг в TikTok
- Маркетинг в YouTube
- Маркетинг в LinkedIn
- SEO для SMM
- Дизайн в соцмережах
- Як створити контент для соцмереж
- Програми для створення та монтажу відео
- Обробка відео в InShot
- Монтаж відео за допомогою DaVinci Resolve
Реклама
- Введення в рекламу
- Медіаплан
- Створення рекламних банерів
- Рекламні комунікації
- Рекламні креативи
- Facebook Ads
- Business Manager
- Типи кампаній
- Аудиторії
- Facebook Ретаргетинг
- Bing Ads
- Google Ads
- Google ADS та GA
- TikTok Ads
- LinkedIn Ads
Аналітика
- Введення в аналітику
- Сервіси аналітики
- UTM-мітки
- Встановлення GA
- Основні звіти GA4
- Цілі в GA4
- Google Tag Manager
- Google Looker Studio
- Як зробити звіт в Google Looker Studio
Фінальне відео