Йде набір на курс!
Термін навчання
32 академ. годин
Вартість курсу
5 500.00 грн
Кар'єра офісного працівника починається з посади адміністратора, а може нею і закінчитися.
Міф про те, що ця робота не вимагає певних знань і потрібна тільки помітна зовнішність, щільно сидить в людських головах.
Насправді це відповідальна діяльність, яка вимагає спеціальних знань і практичних навичок.
У нас ви можете закінчити спеціалізовані курси, які допоможуть розпочати вдалу кар'єру.
Переваги курсу
- Тільки практичні знання.
- Різноманіття прикладів та робочих кейсів.
- Робота в невеличких групах, що дає змогу викладачеві приділити достатньо уваги кожному студенту.
- Навчальна програма BAS в подарунок.
- Допомога та консультації у складанні резюме для подальшого пошуку роботи.
- Долучення до професійної спільноти.
- Викладач-куратор.
- Сертифікат про закінчення курсу.
Переваги, які ви отримуєте:
- Розгорнуту консультацію по будь-якому напрямку.
- Професійний підхід до навчання.
- Викладачів – провідних спеціалістів своєї справи.
- Можливість оплати курсу частинами.
Записатися на проходження курсу
Формат навчання
Змішаний
Термін навчання
32 академ. годин
Занять на тиждень
2 рази на тиждень
Загальна кількість годин навчання
32
Допомога з працевлаштуванням
Нi
Сертифікат
Сертифікат
Організатор
м. Харків, пл. Конституції, 1 (4 підʼїзд)
Програма курса
Адміністрування офісу
- Структура підприємства та місце адміністратора/офіс-менеджера в організації.
- Посадова інструкція адміністратора/офіс-менеджера.
- Взаємовідносини офіс-менеджера з керівником і колективом.
- Організація постачання до офісу.
- Облік товарно-матеріальних цінностей.
- Готівка в офісі.
Спілкування і комунікації
- Уміння слухати та ставити питання.
- Вербальні та невербальні методи спілкування.
- Бар'єри спілкування, їх усунення.
- Що таке Конфліктологія. Як потрібно правильно поводитися під час конфліктної ситуації.
- Знайомство з можливими реакціями на стресові ситуації.
- Розгляд способів врегулювання конфліктів.
- Практика.
Організація зустрічі клієнтів
- Зустріч відвідувача.
- Реєстрація.
- Організація очікування.
Правила ведення телефонної розмови
- Вихідні дзвінки адміністратора/офіс-менеджера.
- Вхідні дзвінки адміністратора/офіс-менеджера.
- Конфліктна ситуація при телефонному спілкуванні.
- Етикет телефонних переговорів.
- Практика з ведення телефонних переговорів.
Діловодство компанії в електронному вигляді
- Документообіг підприємства. Реєстрація документів (журнали реєстрації документів). Контроль виконання документів. Поточне зберігання документів (номенклатура справ).
- Національний стандарт України: вимоги до оформлення документів.
- Реквізити. Класифікація документів.
- Розпорядчі документи, наказ по основній діяльності.
- Практична робота по складанню наказу по основній діяльності та розпорядження.
- Інформаційні документи. Договори. Акти. Протоколи. Виписки з протоколів. Довідки. Службові записки, довіреності.
- Листи. Категорії листів. Вимоги до ділового листування.
- Практична робота по складанню договору, акту, протоколу, виписки з протоколу. Довідок. Службових записок. Довіреностей і різних категорій листів.
- Відпрацювання інструментів блоку Діловодство в текстовому редакторі Word. ).
Основи найму та роботи з персоналом
- Кодекс законів про працю України (КЗпП). Документація з особового складу.
- Резюме, анкета, накази з кадрових питань, особова картка, трудова книжка.
- Інструкція про порядок ведення трудових книжок.
- Практична робота по складанню резюме, інструментів пошуку роботи, написання заяв, наказів з кадрових питань, заповнення бланків трудових книжок.
Первинна бухгалтерія
- Призначення і правила заповнення бланків: ВКО (видаткового касового ордера), ПКО (прибуткового касового ордера), авансовий звіт, рахунок, накладна, податкова накладна, платіжне доручення, посвідчення про відрядження, довіреність.
- Практична робота з оформлення первинної бухгалтерської документації в програмі BAS Бухгалтерія
Організація відряджень керівника
- Підготовка відрядження: бронь готелю, замовлення і покупка квитків.
- Облік грошових коштів.
- Підготовка необхідних документів.
Діловий етикет
- Культура поведінки за столом. Правила сервірування. Як правильно подавати чай, каву, напої.
- Електронний етикет.
- Практична робота з приготування і подачі чаю, кави.
Електронні поштові системи
- Практичне застосування програм MS Outlook.
- Планування, робота декількох користувачів з одним документом, розсилка, адресні книги, контакти.