Курси брендінгу. Бренд-менеджер

Акція

Акція! Встигни записатися за акційною ціною!

Йде набір на курс!
Термін навчання
14 занять - 56 ак.годин
Вартість курсу
7 308.00 грн

56 ак годин (14 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 місяця.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Бренд менеджер 56 ак годин для фіз осіб:

  • 8 120 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 4000 грн),
  • 7 308 грн. (при оплаті за весь курс (передплата до початку курсу) – знижка 10% – (економія 812 грн).

Вартість навчання: очного (офлайн / онлайн) навчання курсу Бренд менеджер + SMM 64 ак години для фіз осіб:

  • 9 280 грн. (при оплаті на виплат - за кожні 12 занять - 6960 грн),
  • 8 352 грн. (при оплаті за весь курс (передплата до початку курсу) – знижка 10% – (економія 928 грн).

Навчання відбувається в аудиторіях навчального центру або онлайн на платформі ZOOM, за бажанням.

Аудиторія курсу Бренд-менеджер складається з спеціалістів, які бажають освоїти брендинг та працювати бренд-менеджером в українських компаніях.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Вибирати стратегію брендингу залежно від цілей та завдань підприємства на ринку
  • Проводити поточний аудит бренду - збирати та аналізувати інформацію, необхідну для аналізу поточного положення бренду на ринку
  • Працювати з інструментами аутсорсингу – рекламними, дослідницькими та ін.
  • Складати бюджет бренду, оптимізувати витрати на брендинг
  • Планувати та здійснювати повний комплекс дій, спрямованих на розробку бренду, а також на менеджмент бренду

Ви знатимете:

  • Що таке «бренд» і які атрибути він повинен мати
  • Інструментарій створення та просування товарів та послуг
  • Як використовувати різні канали для просування бренду
  • Основи розрахунку бюджетної та рекламної ефективності
  • Методи оцінки стану бренду

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

До програми входять такі дисципліни:

 

  • Брендінг
  • Маркетингове управління
  • Практичний брендинг
  • Управління рекламою
  • Медіапланування та бюджетування
  • Trade-маркетинг
  • PR
  • Управління продажем
  • Тайм-менеджмент

+ SMM   (8 ак год) додатково за бажанням:

  • Маркетинг та просування в соціальних медіа:Facebook, Instagram, таргетована реклама

Всього: 64 ак години

Всього: 64 ак години

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Змішаний
Термін навчання
14 занять - 56 ак.годин
Тривалість одного заняття
4 ак. години
Загальна кількість годин навчання
14
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

Диплом

Організатор

м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4