Курси Digital маркетингу

Знижка - 10%

При оплаті за весь курс – знижка 10%

Йде набір на курс!
Термін навчання
23 занять - 92 ак.годин
Вартість курсу
12 006.00 грн

92 ак годин (23 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 3 до 4,5 місяців.

Час навчання у групі (на вибір): 

  • денні групи з 10:00 до 13:00; з 13:00 до 16:00, з 15:30 до 18:30 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 13:00, 13:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість очного (офлайн/ онлайн) навчання для фіз осіб:

  • 13 340 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6960 грн),
  • 12 006 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1334 грн)

Аудиторія курсу Gigital маркетинг складається з:

  • 50% новачки, які опановують нову професію з нуля;
  • 30% маркетологи, які хочуть систематизувати знання та здобути нові;
  • 20% підприємців, які хочуть навчитися використовувати інтернет-маркетинг у своєму бізнесі.

Після закінчення курсу Ви вмітимете:

  • Використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
  • Розробляти маркетингову стратегію;
  • Сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
  • керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
  • Розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
  • Розробляти план рекламної кампанії;
  • Реалізувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність,
  • Створювати та настроювати ефективні рекламні кампанії в AdWords;
  • Створювати клікабельні текстові рекламні оголошення;
  • використовувати розширені налаштування;
  • Дуже точно підбирати ключові слова;
  • Підвищувати рейтинг кліків CTR;
  • Поліпшувати посадкові сторінки;
  • планувати бюджет реклами;
  • керувати стратегіями автоброкера;
  • Правильно організовувати структуру рекламного облікового запису;
  • Підбирати вдалі місця розміщення реклами;
  • Знаходити пошукові фрази для унеможливлення нецільового трафіку;
  • використовувати діагностику рекламних оголошень;
  • Створювати звіти щодо рекламних кампаній, що проводяться;
  • Виконувати розширене налаштування облікового запису Google Analytics;
  • Заощаджувати бюджет на 50%.
  • Писати тексти різних видів, що продають;
  • Проводити неймінг, адекватний продукту та цільовій аудиторії, створювати ефективні слогани;
  • Розробляти дієві унікальні торгові пропозиції (УТП);
  • Складати грамотні та «працюючі» комерційні пропозиції;
  • Створювати новини та прес-релізи;
  • Складати інтернет-тексти різних форматів.
  • Організовувати та проводити PR компанії.

Після закінчення навчання видається диплом та заявки на роботу.

В програму входять наступні дисципліни:

  • Маркетинг та маркетингова стратегія
  • Брендінг
  • Управління рекламою
  • Медіапланування та бюджетування
  • Trade-маркетинг
  • Google Реклама. Ефективна реклама в інтернеті (1)
  • Google Реклама. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
  • Маркетинг та просування у соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама
  • Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів
  • Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
  • Копірайтінг
  • Практичний маркетинг
  • Техніки продажів B2C
  • Тайм-менеджмент

Записатися на проходження курсу

Формат навчання
Змішаний
Термін навчання
23 занять - 92 ак.годин
Тривалість одного заняття
4 ак. години
Загальна кількість годин навчання
92
Допомога з працевлаштуванням
Нi

Сертифікат

Диплом

Організатор

м. Київ, вул. Патріарха М.Скрипника, 58, офіс 4